2015. április 11., szombat

Addicted to YouTube

Üdvözlet!


Mi mást is csinálnál, ha van egy kis szabadidőd és unatkozol, minthogy benyomod a YoutTubeot? Én legalábbis ezt szoktam tenni. Mindig találok valami újdonságot, ami érdekel, vagy megnevettet. Mindenkinek megvan a saját ízlése milyen videókat néz, én például főleg ruhákkal, sminkkel, hajjal és szépségápolással kapcsolatos videókat szoktam nézni, de sűrűn előfordul, hogy megnézek egy-egy személyes videót is. Arra gondoltam, írok nektek egy kis listát, amiben bemutatom, hogy én kiket szeretek követni nap mint nap. Csapjunk is bele!

Bethany Mota
Ő volt az első ember, akit követni kezdtem még egy-két évvel ezelőtt. Egy nagyon édes, életvidám lány, nagyon sok jó ötlettel és tele kreativitással. Imádom a DIY-os, haul és outfit témájú videóit.  Van egy vlog csatornája is, ahol az életét is követhetitek. Részt vett a Dancing with the Starsban is. Mostanság sajnos kevesebb videót készít, de a DWTS meghozta neki a kellő hírnevet, ezért nagyon sokat utazik.

Sierra Furtado
Sierra egy gyönyörű lány, akinek nagyon jó ízlése van, és irigylésre méltó hajkoronája. Az összes videóját imádom! Van egy barátja Josh, akinek már saját csatornája van, ennek ellenére sokszor feltűnik Sierra videóiban. Azt hiszem ők modern Barbie és Ken!

Ingrid Nilsen
Ingrid egy tündéri lány! Egy barátnőmre emlékeztet. Régen gyönyörű hosszú haja volt, de vállig érőre vágatta, viszont mindkettő hihetetlenül jól áll neki! Csupa érzelem ez a lány, hiszen nehéz dolgokon kellett keresztül mennie fiatal korában. De szívesen beszél bármiről, még egy "5 Minutes for Us" nevezetű sorozatot is csinált, amiben inkább ilyen személyes témákról beszél. Szeret főzni is, úgyhogy nagyon sok egészséges receptet leshettek el tőle! 

Zoella Sugg
Úgy hiszem a kép magáért beszél. Gyönyörű lány, nagyon kedves. Bár szegénynek gyakran pánik rohamai és szorongásai vannak. Videóiban (főleg vlogokban) gyakran találkozhatunk Alfie-vel, akivel nemrégiben összeköltöztek és nagyon édes párt alkotnak. Megjelent egy saját könyve is, ami szerintem nagy dolog. A stílusa kifogástalan, az összes videóját imádom! Alfie és az öccse, Joe is megtalálható YouTube-on, így szinte az egész kis család történetét figyelemmel kísérhetitek.

Ők az én úgymond legkedvencebb kedvenceim. De nagyon sok embert követek még, akiket érdemes nézni, mint például Tess Christine, CutiePieMarzia, MakeupbyMandy24, LaurDIY, MyLifeAsEva, Aspyn Ovard, PewDiePie, Meredith Foster, MsRosieBea és így tovább. Remélem valamelyikük majd elnyeri a tetszésetek és sok számotokra hasznos dolgot, trükköt tudtok majd meg van inspirációt kaptok egy-egy outfithez:) Legyen szép napotok!

Puszi, A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése