2015. április 7., kedd

Back in the game!


Amint láthattátok kicsit besokalltam decemberben a mindennapi posztoktól. Nem az én napirendemhez való azt hiszem, mert nagyon sokat utazom egy nap, van hogy haza sem jövök. De hiányzott a blog, és hogy valamivel foglalatoskodjak szabadidőmben, ezért úgy döntöttem kezdem előröl, tiszta lappal. Bár a nyakamon az érettségi, a ballagás és még sok eldöntendő kérdés, mégis igyekszem elszántan posztolni. Most biztosan úgy tűnik nem vagyok valami kitartó, de meglátjuk hogyan is sikerül!:) Valószínűleg hetente vagy kéthetente dobok fel nektek valamit, de előfordulhat, hogy akár egy héten többször is! A régi posztokat meghagytam, elvégre ezek az emlékeim, és néhányuk még hasznos lehet valakinek.

Mostanában (na jó, majdnem az egész eddigi évemre jellemző), hogy kicsit sokat vásárolok. De nagyon elégedett vagyok magammal, mert az esetek többségében olcsón megúszom. Sokat rendeltem idén AliExpressről, szinte már a szenvedélyemmé vált, csakúgy mint a Háda. Hatalmas szerelmeim a kilós boltok, hiszen nevetséges összegekért kaphatunk nagyon jó és márkás ruhákat is, arról nem beszélve, hogy ezek mind egyedi darabok, amit senki máson nem látsz majd az utcán. A legolcsóbb, amit eddig vettem az 85 forintba került, és ezért a hatalmas összegért  két szép fekete övet kaptam. De volt, hogy egy kötött bordó pulóverért, egy királykék szoknyáért, egy fekete kivágott hátú ruháért és egy szürke Zara pulóverért 2500 forintot fizettem. Persze ekkor szerencsém volt, mert még 25%-os kedvezmény is volt rá. De mikor teljes áron vásároltam (3490ft/kg) akkor is sikerült 2200 forintból megúsznom, és cserébe egy peplumos fekete fehér csíkos felsővel, egy halvány levendula színű virágos felsővel, egy sötéték, piros pöttyös ujjatlan inggel, és egy szürke vékony kardigánnal tértem haza. Már nem is járok sokat plázákba, csak a H&M-et és a NewYorker-t szoktam látogatni. Az előbbit a 25%-os kedvezményei miatt (ha feliratkozol a hírlevelükre, bármely termékre 25% kedvezményt kapsz) az utóbbit pedig mert gyakran találni jó darabokat olcsón, mint például a sötétkék slip on cipőm amiért csak 1600 forintot kellett fizetnem.

Ma is készültem nektek valamivel. Elmentünk a barátnőmmel (aki szinte minden fotómért felelős, úgyhogy köszönöm!) outfitet fotózni. Az egyik Hádás ruhám volt a központi darab, amit fekete nylon harisnyával, fekete kötött térdzoknival, fekete gumicsizmával és egy púderszínű bőrkabáttal párosítottam. A bőrkabát abszolút jó döntés így tavasszal, bár még az idő nem így gondolja (megszenvedtünk a képekért mert majdnem halálra fagytunk), de pont ezért vettem fel a jó meleg zoknim és a gumicsizmám, ha a kiszámíthatatlan időjárás úgy döntene, hogy neki esni van kedve.






Mivel a bőrkabátomon is ezüst cipzár és patentok vannak, ezért ezüst ékszerekkel párosítottam. A nagymamám ezüst karórájával, egy ezüst levélkoszorú gyűrűvel és az ezüst Anita feliratos nyakláncommal (ez a képeken sajnos nem látszik), amit ajándékba kaptam.
A sminkem pedig, mint szinte mindig, erős fekete matt tusvonal, szempillaspirál és nude száj.

Bőrkabát - Pimkie
Ruha - Háda
Térdzokni - H&M
Gumicsizma - Ázsia Center
Gyűrű - Forever 21

Puszi, A.

2 megjegyzés: