2014. december 18., csütörtök

Blogmas 17.nap | bécsi szerzemény

Sziasztok!
Tegnap sem írtam posztot sajnos, mert az osztályommal ünnepeltük a karácsonyt. Idén kitaláltuk, hogy nem húzunk, hanem inkább közösen elmegyünk enni valahová. Egy nagyon jó helyet választottunk erre a célra, az Oktogon Bisztrót. 1190 forintért korlátlanul fogyaszthatsz bármilyen ételt, csak az italt kell fizetned. Sikerült olyan sokat ennem, hogy mire hazaértem hasfájósan, a tele pocakom miatt hihetetlenül elaludtam. Persze ment a laptop, égett a lámpa, vagy ötször keltettek mire sikerült mindent kikapcsolnom stb. 
De ennek a posztnak most nem ez a lényege hanem, hogy megmutassam miket is vettem Bécsbe pontosan.


Ezeket ajándékba vettem. A képkeret Marci anyukájának lesz, mert gyűjti az angyalkás dolgokat. A rénszarvast meg itthonra vettem a fára, csakúgy mindenkinek. Mindkettőjüket a vásárba vettem.



Ez pedig a már említett 7 eurós nadrágom, amit a Forever 21-ba vettem. A színe nem ilyen, sokkal élénkebb és kékebb, mint a képen, de sajnos így sikerült:/ Biztos sokat láthatjátok majd rajtam! Nagyon kényelmes, és szerencsére pont jó!



Ezek is Forever 21-os gyűrűk. Az ezüst volt külön csomagban, a másikban volt az 5 db arany gyűrű. Kicsit csaltam, és beraktam azt a körömlakkot amit ma vásároltam a Claire's-be, 500 forintért (990 helyett). Utolsó darab volt, úgyhogy nem tudtam otthagyni, pláne, hogy régóta keresek ilyet.

Puszi, A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése