2014. november 16., vasárnap

Állatkerti séta

Szép jó estét!

A Pólus Center 18. születésnapja alkalmából bemutatták a Nightmare Shop-ot, ami az emberek leggyakoribb rémálmait vetíti a szemünk elé. Ma volt az utolsó napja a programnak, így még pénteken mi is ellátogattunk, hogy megtudjuk milyen is ez. Azt tudni kell, hogy iszonyatosan félek a horror filmektől, tériszonyom van, enyhén klausztofóbiás vagyok és a víz alatt szinte pánikrohamom lesz, de ettől függetlenül összeszedtem minden bátorságom (oké, ez nem igaz, rám parancsolt Marci, hogy muszáj bemennünk ha már eljöttünk) és rövid regisztráció után be is mentünk a kis vászon falak közé. Kiválasztottunk két szimpatikus egymással szemben elhelyezkedő ágyat és lefeküdtünk, majd ránk adtak egy Sony VR szemüveget és egy fülest. A lényeg annyi, hogy erősen próbára tett az a 18 perces kisfilm amit láttunk, pedig még csaltam is és nem takartam le teljesen a fejem a kendővel, hogy alul kukucskálhassak. Aki szereti a horrorokat és ilyesmiket annak ajánlom, még van egy órája míg végleg bezárja kapuit a Nightmare Shop!:)

Szombaton reggel a jó időnek hála állatkertbe indultunk, hogy meglátogassuk a nagy szerelmeim, a zsiráfokat! Vettünk a ligetben pofátlan összegért förtelmesen rossz kürtöskalácsot, majd inkább elindultunk tényleges célunk felé. Már az első pillanatban leragadtam egy csapat kölyök kiscicánál és próbáltam magamhoz csalogatni őket egy simire. Nagyon édesek voltak bár anyukájuk enyhén szúrós szemmel figyelt engem. Vettünk Zoo csemegét is, hogy legyen mit adni a zsiráfoknak, szinte ők ették meg az egész zacskóval. Nagyon sokat sétáltunk és majdnem mindent végignéztünk, persze a legtöbb időt a zsiráfoknál, tigriseknél, gyűrűsfarkú makiknál és pingvineknél töltöttük. Legutóbb Marci (a 120 tábla és figyelmeztetés ellenére:P) megsimogatott egy makit, és mivel elültette a fülemben a bogarat, hogy milyen puhák, ezért most én is bűnöztem egy kicsit és hozzáértem az egyik makihoz. Persze igaza volt, tényleg nagyon puhák és selymesek. Ezután kimentünk a Városligetbe és etettünk kacsákat és sirályokat. Nagyon jó program volt, ha majd újra jobb idő lesz és tehetitek, akkor menjetek el ti is! Szerintem kortól független nagyon jó szórakozást nyújt. Még egy plüss zsiráfot is kaptam, mert mondtam, hogy én még sosem kaptam semmit az állatkerti shopból. Mondanom sem kell, hogy ő pedig egy kis tigris plüssöt kapott.



Remélem nektek is jól telt a hétvége és sokat pihentetek:) Kitartást a következő héthez és a sulihoz!
Puszi, A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése