2014. november 11., kedd

Bemutatkozás

Sziasztok!

Sokat gondolkoztam mi lenne a legmegfelelőbb az első posztomnak. Úgy gondoltam nem lenne jó, ha egyszerűen csak elkezdem, ezért szeretnék nektek bemutatkozni. Csak a legfontosabb dolgokat osztom meg veletek, a többire majd úgyis rájöttök! 18 éves vagyok, Budapesten élek a családommal. Van egy nővérem és két kutyusunk. Nagyon szeretem a zsiráfokat, a ruhákat, táskákat, rúzsokat és a szempillát. Imádok táncolni, és az Appril Secret Section egyik tanárához járok. Ha felnőtt leszek lesz egy fekete mini francia bulldogom és egy ragdoll cicám. Borzasztó sok dologtól félek, és szégyellős is vagyok. Erős kisebbségi komplexusom van, tériszonyos vagyok és enyhén klausztrofóbiás, ezen kívül minden rendben velem. Gyorsan megtalálom a hangot az emberekkel, ezért könnyen barátkozom. Szeretek kreatív dolgokat csinálni. Biztosan találkozhattok majd ezen a blogon a barátommal és a barátnőimmel is, egyszóval betekinthettek majd az életembe. Remélem tetszeni fog nektek és sokszor visszajártok majd hozzám! Legyen szép napotok:)

Puszi, A.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése