2014. november 23., vasárnap

Éhezők viadala - A kiválasztott 1. rész


Sziasztok!

Tegnap moziba voltunk a barátommal, hogy megnézzük az Éhezők viadala legújabb részét. Mindkét előző részt láttuk már és nagyon szeretjük ezt a filmet, de ez a harmadik rész egyikünket sem varázsolta el annyira, mint azt vártuk. Kezdjük ott, hogy Katniss számomra picit idegbajosnak tűnt, bár biztos megérthető két mészárlás után, de engem akkor is zavart. A másik ami nekem nem tetszik, az Peeta és Katniss szerelme. Eleinte csak kényszer volt ez a "kapcsolat" és el kellett játszaniuk, de mégis majd meghal ezért a fiúért, miközben Gale-el már az elején úgymond igazibb volt a kapcsolatuk, a végére mégis ő kerül lapátra. Ez számomra érthetetlen, de nem is baj, biztos van aki ennek örül. Lehet csak az alap szimpátia miatt érzek így, mert én már az elejétől fogva nem kedvelem Peeta-t, Gale-t viszont annál inkább. Nekem az ő karaktere sokkal férfiasabb és "hősiesebb", ha fogalmazhatok így, és sokkal ragaszkodóbb embernek találtam őt. Egyszóval az értékrendszere (is) jobban megfogott, mint Peeta-é. Számomra kicsit unalmas volt a film, jól éreztem magam közben, elücsörögtem, de nem nyújtott óriási élményt. Inkább egy hosszú bevezető volt a következő részhez, bár moziban nem éri meg a pénzét és hihetetlenül hosszú is. Mindenesetre otthon egy unalmas estén jó elfoglaltság. Igyekeztem nektek nem spoilerezni, remélem sikerült:D

Ha már ti is láttátok a filmet, nektek hogy tetszett? Kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is:)
Puszi, A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése