2014. november 11., kedd

Karácsonyra hangolódás

Üdvözletem!

Gondolom most a cím alapján sokan csodálkoztok, miért rakok ki ilyet novemberben? Én nagyon szeretem a karácsonyt, és arra gondoltam megosztok veletek egy különleges "receptet". Ez nem feltétlenül karácsonyi harapnivaló, de engem az íze erre emlékeztet, ezért osztom meg ezt most veletek. Úgy gondolom mindenki evett már szaloncukrot életében, és egy biztos, az első gondolatok között szerepel a szaloncukor, narancs és a csoki is. Ez a kis recept azoknak kedvez majd akik szeretik a (zselés)szaloncukrot, vagy a narancsot. 

Amire szükségetek lesz:

  • narancs
  • nesquik szirup
Azt hiszem ezek alapján is látszik mennyire könnyű lesz elkészíteni. Mindössze annyit kell tennetek, hogy egy narancsot (vagy akár többet) megmostok, felszeleteltek, majd ha akarjátok leszeditek a héját (én nem szedtem le, mert vékony volt és valljuk be, lusta voltam). Ezután csak rá kell csorgatni a szirupot és már ehetitek is a szaloncukor ízű nasitokat! Sokkal egészségesebb és finomabb is mint egy rendes szaloncukor! Én minden évben ezt szoktam enni. Ha elfogadtok egy tanácsot, ezt inkább ne az ágyatokban fogyasszátok, mert ha olyanok vagytok mint én, még a könyökötök is szirupos és narancsleves lesz!:P




Remélem nektek is ízlik majd és ti is a megszállottjává váltok!
Puszi, A.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése