2014. december 1., hétfő

Blogmas - 1. nap | adventi koszorú

Sziasztok!
Egy kis ideig nem írtam, mert meglepetéssel készültem nektek. Bizonyára mindenki ismeri a YouTube-on elég népszerű szokást, a Vlogmas-t. (Ha mégsem akkor elmondom mi ez. Az illető december első napjától egészen karácsonyig minden nap készít vlogot. Ezek főként karácsonyi témájúak, nagyszerűen kiderül belőle ő hogyan is készül a karácsonyra.) Ez adta az ötletet a Blogmas-hez, amit nyílván ki tudtok találni, de ez a vlogmas egy blogos változata. December 24-ig itt leszek veletek, és minden nap írok nektek (legalábbis amikor meg tudom oldani) és együtt készülhetünk a karácsonyra. Ezen kívül "kihívtam" egy kedves lányt, Brigit, hogy csinálja velem ezt a blogmas-t, és neki is tetszett az ötlet, úgyhogy látogassatok el az ő blogjára is! Főként a divattal foglalkozik, de egy két trükköt is elleshettek tőle, hogyan tegyétek még hangulatosabbá a szobátok, vagy még gyönyörűbbé a körmötök! 

Tegnap volt advent első napja és nyilván mindenki vett már, vagy készített koszorút erre az alkalomra. Én anyukámmal készítettem egyet, és ezt szeretném nektek megmutatni. Neki nagyon pici koszorúja van, ezért pici gyertyákat választottunk hozzá. Kisebb koromban úgy gondoltam jól mutatna egy pirosra festett koszorú, úgyhogy ezt az apróbb hibát most ki kellett küszöbölnünk. Egy arany szélű szalagot választottunk, hogy elfedjük. Vettünk apróbb díszeket is, amiket az itthoni koszorúnkra is felraktunk. Nem lett túl csicsás, díszes, de szerintem mégis szép és modern lett a végeredmény. Nektek hogy tetszik? Küldjetek képet a tiétekről is, akár ti csináltátok, akár vettétek! És ha még nem csináltatok, akkor remélem ad pár ötletet a munkánk:)




Puszi, A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése