2014. december 10., szerda

Blogmas - 10. nap | ajándék ötlet

Sziasztok!
Ma megmutatom nektek hogyan is készült az évfordulós ajándékunk. Sokáig gondolkoztam, hogy mire adjam, igazából karácsonyra is tökéletes, de én előbb oda akartam neki adni. És karácsonyra úgyis kapott egy órát (nem kell félni, nem lőttem le a meglepit, előre odaadtam neki, hogy a szalagavatómra fel tudja venni). Szóval egy YouTube-os videó ihlette ezt az ajándékot, aztán kicsit körbenéztem Pinteresten és ott is találtam nagyon sokféle és ötletes megoldást. Én egy viszonylag nehezebbet választottam, amihez muszáj volt apukám segítségét kérnem. Igazából fogalmatok sincsen miről beszélek most, de elárulom: egy fából készült M betű amiben izzók vannak. Az egyik fala elég kopasz, szóval gondoltam kell pár dolog ami majd feldobja.
Viszonylag könnyű elkészíteni, ha van segítséged és mindenféle hozzávalód otthon. Én találtam fa lapot is, szóval könnyebb dolgom volt, de elvileg kartonból és hungarocellből is el lehet készíteni. Rá kell rajzolni a betűt a fa lapra (vagy esetleg ha előre le van vágva, akkor még könnyebb dolgotok van), ezután dekopírfűrésszel ki kell vágni, lyukakat fúrni bele, lefújni színesre vagy ha akarjátok hagyhatjátok a fa színét is. Én lefújtam matt feketére, egyrészt mert a barátom szereti a matt feketét, másrészt mert jobban illik a szobájához, mint a cseresznye színű fa. A végeredmény szerintem csodás lett, ő is oda volt teljesen érte, úgyhogy remélem nektek is tetszeni fog!:) Ha ti is megcsináljátok küldjetek képet róla, nagyon kíváncsi vagyok!
A képen láthatjátok, hogy először rosszul rajzoltam be, de utána javítottam, úgyhogy figyeljetek oda, hogy minden rendben van-e mielőtt kivágjátok. A háttér nem valami idilli, a garázsunkban csináltuk, és nem akartam szaladgálni a fűrészporos deszkával, de igyekeztem megörökíteni a folyamatot. Nekem a fényeken kívül minden volt itthon hozzá, azt meg elég olcsón sikerült beszereznem. Ha elfogadtok egy tanácsot, ne alkoholos filctollal rajzoljátok (én sajnos csak azt találtam), hanem esetleg sima filccel amit utána le tudtok mosni a fáról, különben a festéken is átüt.













Nekem ez a videó adta az inspirációt, de ha rákerestek "DIY letter lights" vagy "Marquee lights" néven akkor többféle kivitelezési módot is találtok.


Sok sikert nektek is, remélem jól sikerül majd!
Puszi, A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése