2014. december 14., vasárnap

Blogmas 14.nap | Ebay

Sziasztok!
 Megint sűrű bocsánatkérésekkel kezdem a posztot, hiszen nem sikerült géphez jutnom. Mostanában nagyon kifog rajtam a technika meg úgy általában a tárgyak is. Minden eltűnik vagy elromlik, és persze a garancia is akkor jár le amikor a telefonod épp tönkremegy.. Ma egy DIY-al készültem volna de nem sikerült, majd elmesélem miért ha már készen lesz. Elég szaladgálós nap volt, mert a telefonom meg a töltőjét próbáltam kicseréltetni a lehető legkevesebb sikerrel. Mivel még nincs fényképezőgépem, ezért nehezen fognak készülni a posztok, de ígérem megoldom valahogy!
Pénteken (persze, hogy amikor éppen nem vagyok itthon) megérkezett egy Ebay-ről rendelt ruhám, amit nagyon vártam. Nem okozott csalódást, nagyon tetszik, a hossza, mérete is teljesen jó, egy gondja van csak, hogy sajnos túl átlátszó. De majd veszek egy fehér hosszú topot és a probléma orvosolva is van! 
Holnap pedig megyünk Bécsbe Marcival meg az iskolával, már nagyon várom. Igyekszem sok szép képet csinálni, kölcsön is kértem a barátnőm fényképezőgépét erre a célra. Megyünk majd a vásárba, de csokimúzeumba is. Sajnos szerintem a hó nem fog esni, pedig úgy az igazán hangulatos, de így is megteszi! Biztosan számíthattok majd egy posztra is, tele képekkel. Már ha sikerül kezelnem a gépet!:P

Puszi, A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése