2014. december 9., kedd

Blogmas - 9. nap | rénszarvasok az ágyon

Jó estét!
Már csak 15 nap van hátra karácsonyig, úgyhogy úgy gondoltam ideje belevágni egy kis takarításba. és szoba csinosításba! Nemrég vettünk új lepedőt és ágynemű huzatot is. Természetesen karácsonyi mintásat. Idén teljesen beőrültem, vettem már rénszarvasos pizsamát is, meg mindenfélét amivel feldobhatom a szobám. Felkerült a falamra az égősor, az éjjeliszekrényemen már ott csücsül a hóember, szinte minden este begyújtom a gyertyáim, többnyire csak karácsonyi filmeket nézek és folyton karácsonyi dalokat hallgatok. Hétfőn Bécsbe megyünk az iskolával (és persze a legfontosabb, hogy Marci is ott lesz), szóval ettől is teljesen be vagyok zsongva. Nagyon kíváncsi leszek az adventi vásárra meg a Forever 21-ra. Biztos beszerzek pár apróságot a szüleimnek is, és tele tömöm magam csokis eperrel.
Szalagavatóra kaptam egy kis csomagot Marci szüleitől. Nagyon édesek voltak, raktak bele aranyos kis üdvözlőkártyát, és egy tusfürdőt és egy szappant. Csak a tusfürdőt próbáltam még ki, de a szerelmem lett. Hihetetlenül jó az illata, tele van magocskákkal meg ilyen apró homokszerű dologgal ami radírozza a bőrt szóval olyan puha lesz utána az ember bőre mint egy baba popsija. A többi tusfürdővel ellentétben ez nagyon sokáig érezhető a bőrön, és 97%-ban természetes anyagokat tartalmaz. Úgyhogy nekem ez telitalálat volt!









Puszi, A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése