2014. december 2., kedd

Blogmas - 2. nap | karácsonyi filmek

Jó estét!



Ma egy egyszerű kis szösszenettel készültem nektek, méghozzá leírom nektek a top 10 karácsonyi filmem! Én már most elkezdtem nézni a karácsonyi filmeket hangolódásképp, és imádom őket! Ezekkel a filmekkel szemben sosincs olyan nagy elvárása az embernek, csak legyen karácsonyi, boldog esetleg szerelmes vagy vicces. Bármilyen pocsék színészek is játszhatják, bármilyen régi is lehet, úgyis szívmelengető a végeredmény. Na de elég a sok locsogásból, íme a lista:

1. hely
Reszkessetek betörők 1-3.
Aki ismer egy kicsit, annak egyértelmű, hogy ez áll számomra az első helyen. Minden évben látnom kell, és minden évben ugyanúgy élvezem, és nevetek a poénokon. Számomra ez jelenti a karácsonyt!

2. hely
Karácsonyi ének
Gyönyörű mese, megható történet, és a megvalósítás is csodás! Az utóbbi időben már enélkül sincsen karácsony:)

3. hely
Shrekből az angyal
Az első gondolat ami erről eszembe jut, az a szenteste miközben épp együtt vacsorázik a család.

4. hely
Madagaszkár pingvinjei - Karácsonyi küldetés
Ez is egy szentestei vacsora háttérzaja.

5. hely
Grincs
Tegnap láttam először ezt a filmet. Eleinte kissé ijesztő volt számomra, néha pedig undorító. Zavart az is, hogy a mesélő rímekben beszél, de a végére még ez is megdobogtatta a szívem. Nagyon édes kis mese!

6. hely
Levélbe zárt szerelem
Én ezt a filmet Karácsony Bostonban címen ismerem, de több címmel is megtaláltam. Még nővéremmel néztük meg ezt a filmet, nagyon szórakoztató és aranyos film, csak ajánlani tudom!

7. hely
Karácsonyi csók
Egyértelműen egy romantikus film, de szórakoztató és azt hiszem egy hideg estén a meleg takaró alatt kifejezetten jól esik a lelkednek!

8. hely
Lebilincselő karácsony
Egy barátnőm ajánlására néztük meg ma a barátommal. Hát nem csalódtam! Lehet a gyenge idegrendszerem az oka, de nekem zsebkendőre is szükségem volt.

9.hely
Holiday
Nekem nem ez a legkarácsonyibb film a világon, de tényleg szuper kis film! Talán adok neki még egy esélyt, hátha idén nagy kedvencemmé válik.

10. hely
Karácsonyi lidércnyomás
Ezt a filmet sajnos még nem sikerült rendesen végignéznem, de fent van a listán! Tavaly már megpróbáltam, csak sajnos meghiúsult ez a terv. Mivel ez egy Tim Burton film nem hinném, hogy hatalmas csalódást okozhatna, pláne ha a Halott menyasszony is tetszett. Ti már láttátok? Mi a véleményetek róla?

Puszi, A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése