2014. december 13., szombat

Blogmas - 12. nap | meglepetés vacsora

Üdvözletem!
Ne haragudjatok, hogy tegnap nem írtam, de Marcival most ünnepeltük meg az évfordulónk. A címnél kicsit csaltam, mert ez a tegnapi posztnak számít majd. Suli után elmentünk a közeli H&M-be mert nem tetszett az a ruha, amit hoztam magammal, úgyhogy a leárazott holmik között keresgéltem. Nagyon sok jó dolgot lehet találni, de én kifejezetten erre az alkalomra kerestem. Két fekete ruha között vacilláltam, egy maxi ruha és egy kicsit hippisebb stílusú rövid csipkével díszített ruhán. Már régóta vágyam egy maxi ruha, pláne egy ilyen, de nem volt nálam semmi cipő hozzá, csak egy csizma, ezért ő maradt az üzletben. A fekete kis ruhához vettem egy olcsó fonott barna övet, ami nagyjából ugyanolyan színű, mint a csizmám. Nálam volt a szintén H&M-es kötött térdzoknim, és egy fekete nylon harisnya is. Így hát össze is állt, mit viseljek majd az étterembe.
Semmit nem tudtam arról, hogy milyen hely az ahova megyünk, úgyhogy végig izgultam, különben sem voltam még kettesben étteremben senkivel. Nagyon édes helyre mentünk, ami iszonyatosan hangulatos volt. A pincérek is jófejek voltak, gyorsan elkészült minden, és nagyon finom is volt. A ház ajándékaként bodzapezsgőt kínáltak, ami azt hiszem az egyetlen pezsgő a világon, amit szeretek (legalábbis mostmár). Ajándék sütit is hoztak, és egy szelet répatortával is megleptek minket, gyertyával meg "Boldog évfordulót" felirattal. Ötletes elfoglaltságot találtak ki, hogy a vendégek ne unatkozzanak, míg készül az étel, úgyhogy minden asztalon volt egy nagy papír és színes ceruzák. Nagyon jól szórakoztam, úgyhogy ha le akartok nyűgözni valakit, feltétlenül vigyétek el ide!:) Mi csak ajánlani tudjuk a Zeller Bistro-t!








Puszi, A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése