2014. december 11., csütörtök

Blogmas - 11. nap | ajándék ötletek fiúknak

Sziasztok!

Tegnap már mutattam egy ötletet, amivel meglephetitek az ismerőseiteket. Úgy döntöttem ma is folytatom ezt, és adok nektek pár tippet mit tudnátok venni a barátotoknak apukátoknak vagy bármilyen férfi ismerősötöknek. Minden alkalommal hatalmas fejtörést okoz nekem, mikor ki kell találnom mit is vegyek a barátomnak. Legjobb ha odafigyeltek rá, hogy mit mond sokszor, mire van szüksége. Én sokszor hallom a processzor, meg monitor szót a szájából, de ezt nehezen tudnám csak kivitelezni pláne, hogy nem értek a kütyükhöz. A fiúk nem szeretik annyira a kis díszeket, apróságokat, inkább a hasznos dolgokat részesítenek előnyben, amit tényleg ki is tudnak használni. Íme pár ötlet:
  • Töltő
    Akár kábel, akár hordozható töltő, nagyon hasznos dolog. Én is most kaptam tőle egy hordozható rózsaszín kis töltőt és imádom. Szerintem ezzel ők is így vannak:)
  • Fülhallgató
    Ezen nincs mit ragozni, mindig eltűnnek, elszakadnak, szétesnek. Hasznos egy új darab! Lehet ez fejhallgató vagy fülhallgató is. 
  • Videojáték
    Nem nagyon ismerek olyan srácot aki nem szeret videojátékkal játszani. Biztos ti is sokszor halljátok, hogy "hú kijött xy játék jaj de akarom, muszáj megvennem". Itt a lehetőség, hogy meglepd, ennek tuti örülni fog!
  • Óra
    Sosem járhatsz rosszul ha van egy szép órád, ez a fiúknál olyasmi mint az autók.
  • Táska
    Általában a legtöbb fiú egyszerű hátizsákban hordja a cuccait, vagy egyszerűen csak rásózza a barátnőjére. Biztos nem fog elkeseredni, ha egy táskát kap, pláne ha már a régi az utolsókat rúgja.
  • Parfüm
    Ezt mi lányok is nagyon szeretjük, azt hiszem nem is kell magyaráznom:)
  • Pénztárca
    Ha szétszakadt, vagy esetleg nincs is az ismerősödnek pénztárcája, akkor ez egy nagyon jó ajándék lehet. Az apukák többsége sosem válik meg tőlük, még akkor sem mikor már csak a lélek tartja össze. Ez nagyszerű ajándék lehet nekik is.
  • Kupon
    Készíthetsz saját magad kuponokat, amiket felhasználhat például egy közös kajálásra, vagy valami közös programra.
  • Kések, harci eszközök
    Vannak olyan fiúk is, akik inkább ezeknek örülnek. Csomó őrültséget be lehet szerezni, de azért csak óvatosan!
  • Sál, póló stb.
    Ha tudod, hogy nincs neki valamiből sok, akkor vegyél neki. Ez lehet sál, sapka, ing, póló, kardigán, nadrág, akármi.
Remélem tudtam nektek segíteni, és sikerül megtalálni a tökéletes ajándékot!:)
Puszi, A.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése